.

.

środa, 17 lipca 2013

Prolog

Z dedykacją dla :

Madridista10



Po śmierci naszych rodziców musiałam zaopiekować się siostrą i zrobić wszystko, żeby czuła się jak najlepiej. Chciałam, żeby z czasem zapomniała o tym co się stało. Sprzedałam nasz stary dom w Aragonii i kupiłam mniejszy w Barcelonie. Miałam nadzieję, że wszystko się ułoży. Szukałam nowej pracy dla siebie i miałam znaleźć dobrą szkołę dla Caroliny. Na brak pieniędzy nie mogłyśmy narzekać. Każda z nas mogła mieć to, czego tylko zapragnie. Rodzice mieli ogromną firmę, która świetnie prosperowała.
Przed wypadkiem rodziców mieszkałam w Portugalii, gdzie miałam zacząć studiować. Od tamtego zdarzenia moja siostra bardzo się zmieniła. Zamknęła się w sobie, z nikim nie rozmawia, wręcz ucieka od ludzi. Nie mogę się z nią porozumieć...W takich chwilach powinnyśmy się wspierać, podobno wypadki i różne sytuacje w życiu łączą ludzi,  ale my coraz bardziej oddalamy się od siebie...


_________________________________________________________________________________

Prolog napisałam dziś krótki taki, ale STRASZNIE SIĘ NUDZĘ, więc postanowiłam coś dodać. Pierwszy rozdział pojawi się w niedzielę, albo w poniedziałek
Jej nie mogę tego przeżyć, że nie będę na meczu ;( Ktoś z Was też nie jedzie ?
Życzę miłego czytania ! :*
Jeśli już tu jesteście, to skomentujcie. To bardzo motywuje :)

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się naprawdę ciekawie, już nie mogę się doczekać :)
    Co do meczu Barcy w Polsce - też nie mogę przeboleć tego, że mnie tam nie będzie...:(
    Cóż, może jeszcze będzie okazja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za dedykację :D
    Prolog, krótki i zwięzły :)
    Czekam z niecierpliwością na 1 pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział 1 na http://my-blood-is-blue.blogspot.com/ . Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na kolejny rozdział http://me-gusta-fcb.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie na kolejny rozdział : me-gusta-fcb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger więcej informacji u mnie :
    http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na nowy rozdział http://i-love-you-please-dont-leave-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń